Myspace Marquee Text - http://www.marqueetextlive.com

ORGANISASI PKG

Sunday, January 31, 2010

PERHIMPUNAN WARGA PENDIDIK



Pada 31 Januari 2010 (Ahad) bersamaan 15 Safar 1431H,pada jam 1.30tgh bertempat di Dewan SMK Ayer Lanas satu Majlis Perhimpunan Warga Pendidik Parlimen Jeli dan Pelancaran Buku Pelan Perancangan Strategik PPD Jeli (2010-2014) telah diadakan dan dirasmikan oleh YB.Dato' Seri Mustapa Bin Mohamed iaitu Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri. Turut serta dalam majlis tersebut juga ialah Pegawai PPD Jeli dan Pengarah Pelajaran Kelantan. Tetamu yang hadir dijamu dengan jamuan makan tengah hari pada jam 2.00ptg. Pada jam 3.00ptg majlis dimulakan dengan bacaan doa dan diiringi dengan ikra perkhidmatan awam. Majlis juga turut diserikan dengan ucapan alu-aluan oleh Pegawai PPD Jeli serta Pengarah Pelajaran Kelantan.



Ucapan perasmian dan pelancaran telah disempurnakan oleh Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri. Selepas itu,Pelancaran Pelan Perancangan Strategik PPD Jeli telah dilancarkan dan Penyampaian Buku Pelan Perancangan Strategik PPD Jeli telah dilaksanakan oleh YB.Dato' Seri Mustapa Bin Mohamed.

Majlis diteruskan dengan penyampaian Anugerah Pelajar Cemerlang PMR 2009,Tokoh Guru 2009,Anugerah Guru dan juga Anugerah Guru Bersara. Majlis diteruskan dengan penyampaian Cenderamata kepada YB.Dato' Seri Mustapa Bin Mohamed serta Pegawai PPD Jeli serta Pengarah Pelajaran Kelantan. Majlis diakhiri dengan nyanyian lagu negaraku dan majlis menepung tawar dan perasmian bas. Majlis bersurai kira-kira jam 5.00ptg.

No comments:

Post a Comment

Mesyuarat GPMS & GPB Peringkat PPD TAnah Merah/Jeli bagi Kelompok PKG Ayer Lanas/Jeli

Kerajaan Malaysia dan PKG Ayer Lanas tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox