Myspace Marquee Text - http://www.marqueetextlive.com

ORGANISASI PKG

Saturday, December 4, 2010

KEMUDAHAN-KEMUDAHAN DI PKG

PKG Ayer Lanas terletak di SK Gemang,Ayer Lanas,Jeli. PKG ini di tubuhkan untuk memberikan bantuan dan menyebarkan maklumat-maklumat terkini kepada sekolah-sekolah kelompok yg di letak di bawah pentadbiran pkg. Pkg juga memmberikan khidmat kepakaran dalam bidang teknologi.


Tuan puan di alu-alukan mengunjungi PKG yang berhampiran. PKG Ayer Lanas mempunyai ruang pentadbiran yang menempatkan bilik pegawai teknologi pendidikan 1&2,bilik pembantu tadbir(N 17) dan juga bilik juru teknik komputer (FT 17).



PKG ayer lanas mempunyai kemudahan-kemudahan lain seperti bilik mesyuarat dan bilik seminar yg berhawa dingin yang memberikan keselesaan kepada peserta. Di samping itu juga, PKG Ayer Lanas mempunyai ruang rehat yang selesa.




PKG Ayer Lanas juga menawarkan kemudahan pinjaman buku-buku rujukan kepada guru-guru dan staff. Pusat sumber PKG mempunyai lebih dari 1000 buah buku yang dijadikan sumber rujukan serta boleh di pinjam. Di antaranya buku-buku ilmiah,buku cerita,fiksyen,teknologi,keagaman dan sebagainya. Setiap PKG juga membekalkan CD pendidikan untuk membantu P&P guru-guru. Terdapat juga sudut bacaan di PSS PKG.





Berilah peluang kepada kami untuk membantu anda.

No comments:

Post a Comment

Mesyuarat GPMS & GPB Peringkat PPD TAnah Merah/Jeli bagi Kelompok PKG Ayer Lanas/Jeli

Kerajaan Malaysia dan PKG Ayer Lanas tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox